Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Showboat Bergen op Zoom. Meer weten? Ontdek meer
Kate-lynn
18 jun 2026 om 8:11
Frikandellen speciaal zonder sate saus besteld. Hebben ze met sate gekregen en zondee uien. Een kalfskroket hadden we ook besteld. En deze haalde we helemaal vermorzeld uit de verpakking. 2 van de 3 snacks weg kunnen gooien heel erg jammer.
Petra
13 jun 2026 om 20:33
het was weer super lekker en goed verzorgd en bezorgd en bedankt voor de gratis milkshake voor mijn verjaardag erg lief van jullie
Anja
8 jun 2026 om 20:22
Het eten was prima, maar het bakje met stoofvlees zat niet goed dicht, dus alles zat onder. Heel vervelend. Normaal nooit klachten.
R
25 mei 2026 om 20:42
het smaakte goed en de burger die niet bij de bestelling geleverd was is door een vriendelijke dame alsnog geleverd.
Clarissa
24 mei 2026 om 19:59
koude slappe friet en snackks taai
Kitty
22 mei 2026 om 21:08
Heerlijk warm,goede kwaliteit bezorger is ook netjes en vriendelijk
Suraya
20 mei 2026 om 19:27
De friet was heel slap en nog wit niet goed gebakken heel snel gedaan. Normaal gesproken altijd tevreden en haal vaak friet daar ondanks ik in Steenbergen woon.
Zeynep
18 mei 2026 om 19:42
Altijd top.
Annemarie
17 mei 2026 om 22:18
1 uur en 3 kwartier erop moeten wachten
Sam
17 mei 2026 om 20:16
“Echt teleurstellend. Ik heb anderhalf uur op mijn bestelling moeten wachten en toen de friet eindelijk aankwam, was alles koud. Voor zo’n lange wachttijd verwacht je op z’n minst warm eten. Helaas geen goede ervaring.”
Petra
15 mei 2026 om 17:27
was weer super lekker en goed verzorgd en bezorgd
Ingrid
10 mei 2026 om 22:37
friet was niet helemaal warm verder was het oke